torsdag 18 november 2010

Framme i Waitomo

Tjena!
Nu ar vi framme i Waitomo, mataren pa bobilen star pa ca 320 mil. Vi hinner se mycket och gora en heldel, effektiv korning:)! Na det ar inte folktomt alex men valdigt lugnt da sasongen inte riktigt ar igang an, men det ar en jakla massa far o dom kan vi inte fotta hela tiden. Imorse var det golf igen, bodde langs vagkanten o 5 min senare checkade vi in pa en riktig finbana, grindar o grejer. Waikerei eller natt hette den, idag var det battre, fick bara stryk med 2 slag trots min fomidabla 79a med ett gang uska callaway i bagen. JA, Sanne e grym, 77 igen!!!!! Vi ar pa en plats dar vi omrogen ska gora en 5 timmars tur i grottor med lysmaskar, reppelering och klattring. Ni som var pa svensexan vet att jag inte reppelerade de 23 meterna da, imorgon ar det 27, tack for den televerket!!!! Bilder kommer nar vi har computers som klarar detta. Have fun for det har vi!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Snacka om att ni upplever ert livs resa! Passa på att njuta av varann och alla intryck!

    Själv har man börjat jobba och det är mörkt både när man åker till och från jobbet. Att man dessutom måste skrapa bilrutorna får en att inse att det är gaaanska avlägset med golf härhemma just nu....

    SvaraRadera
  2. Jag är inte alls avundsjuk på er. Sitter här och njuter på kontoret och klockan är bara strax halv fyra och det börjar bli mörkt. Nä, jag är inte bitter...

    Ha det fantastiskt!!!

    Kram
    Jonas

    SvaraRadera
  3. jo detta ar var livs resa, for sure! Njuter av varje minut!! :)
    svart att forestalla oss morker och jobb dar hemma......

    SvaraRadera